Verzending bezorging

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Pakket verzonden? Dan versturen wij een email met daarin een traceer code waarmee het pakket te volgen is en om te bekijken hoe laat de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten.

Ben je niet thuis?

Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren bieden ze het standaard aan bij de buren (mits aangegeven dit niet te willen). Als de pakketbezorging nog niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website https://www.postnl.nl een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat beter uitkomt.

Pakket afhalen

Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.

Geen bezorging bij de buren?

Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden uiteraard niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij je aangeboden. Ben je bij een tweede poging ook niet thuis, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

Legitimatiebewijs

Vergeet bij het ophalen van het pakketje je legitmatiebewijs niet mee te nemen.

Je betaalt géén verzendkosten

Bij Marifoon.store betaal je geen verzendkosten of betaalkosten wanneer je betaalt via iDEAL, PayPal, Creditcard, bankoverschrijving. Voor een betaling via Acceptgiro brengen wij 1,50 euro kosten in rekening.